Wednesday, March 9, 2016

My first list of Swedish Dividend aristocrats

My first list of the best Swedish Dividend Stocks is now ready to publish. The list is not completed and the rest of companys will be added soon.
You can find the list here.

 

Jag försöker att göra en lista med de bästa utdelningsaktierna i Sverige. Listan är inte helt färdig än, utan kommer att fyllas på allteftersom. Tanken är att det skall vara enklare att hitta de bästa utdelningarna. Hoppas att listan hjälper och är användbar tills vidare, listan kommer såklart att kompletteras. Du hittar listan här

Ni får gärna kommentera nedan.

5 comments:

  1. Tack! Intressant lista.
    /Maria

    ReplyDelete
  2. Varsågod Maria!

    Jag kommer att komplettera listan med flera bolag allt eftersom.

    ReplyDelete
  3. Ny blogg för mig! Blir att följa :)
    Trevlig lista och superbra snabböversikt på svenska börsen. Gillas!
    /Oskar

    ReplyDelete
  4. Tack Oskar. Härligt att du tycker om bloggen och hoppas att du fortsätter att besöka den. Jag ska successivt bygga på listan, så håll utkik på sidan. Jag har även ett twitterkonto där du kan följa mig på @worlddividends

    ReplyDelete
  5. Hej! Intressant att du har valt att ha med högsta och lägsta direktavkastningarna under åren. Du har väl inte missat www.utdelningseliten.se ? Tack för en intressant blogg.

    Mvh

    ReplyDelete